Dressyrryttarenmadde

Direktlänk till inlägg 7 maj 2012

Bra start...

Av Madeleine Törnqvist - 7 maj 2012 13:41

Bra start på veckan...

Äntligen är jag hyfsat frisk från lunginflamation, men nu har jag halsfluss ist...  

Idag har jag inte varit i skolan för att jag har halsfluss.

Hade velat vara med på DM-dressyr i nybro men får nog hoppa de.

Jag har inte ridit på ridskolan på FYRA veckor. För att jag har varit sjuk.


Och nu när jag sitter och bloggar kommer katten in med en liten mus i munnen...

När jag försökte skrämma ut henne så bara la hon sig ner.

Så jag fick bära ut henne.

Hittade som tur var en sopkvast och en skyffel att bära ut musen på.


Grattis till er som är nöjda och glada efter DM i hoppning.


Dis öga är återställt nu så vi kan rida henne igen.

Jag ska inte rida idag.


I lördags så red jag för Johanna, på Tarracas.

Det gick jätte bra, men jag får ont i ryggen av hans sadel för att den är förstor i sittsen för mig.

Johanna föreslog att jag skulle göra 100 sittupps varje dag för att bli av med ryggvärken.


Detta får väl räcka för idag

   

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Törnqvist - 26 augusti 2012 12:47

Hej! Jag har bytt blogg till takearide.bloggplatsen.se Emme och Jag har fixat en ny blogg tsm :)  Hoppas att du vill läsa den :D    ...

Av Madeleine Törnqvist - 21 augusti 2012 16:02

Hej!  Igår red jag på ridskolan, gick superbra!! Fick testa rida en ny häst som jag tyckte mkt om.     Idag har skolan varit extra trög..  Började morronen med språk och sen idrott.   Nu ska jag dra till stallet för hovslagarn kommer id...

Av Madeleine Törnqvist - 20 augusti 2012 14:45

Hej! Nu är jag tillbaka efter mitt LÅNGA... blogg uppehåll    Jag har inte hunnit med att blogga eller haft tid till de heller. Ser att det är någar iaf som tittar på bloggen lite då och då.    Jag har kommit jätte långt med Dis! Hon är n...

Av Madeleine Törnqvist - 26 juni 2012 07:28


Nu är jag tillbaka med mitt bloggande efter ett uppehåll. Lite om vad som har hänt hittills... Jag har börjat trava Disan och det går jätte bra    Hon är så fin och lätt i steget och vill verkligen bli bra igen.     Gammal bild på Dis oc...

Hej

Av Madeleine Törnqvist - 27 maj 2012 19:44


Idag har jag varit på ridskolan halva dagen och skrivit protokoll :) Ja var lite ovan i början men sen så flöt de på ganske bra :)    Igår skrittade jag ut på Disan men Anna och Hällge. Det gick jätte bra. Hade en trött och lite svettig pon...

Presentation


Hej! Jag heter Madeleine Törnqvist och gillar hästar och det kommer min blogg att handla om.
Jag har ridit i ganska många år. Jag fick min första ponny när jag var 6 år gammal och 2010 köpte vi Dis och det är hon som jag tävlar på. Följ mig och min ponn

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Super bra
 Bra
 Hyfsad
 Ok
 Tråkig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards