Dressyrryttarenmadde

Alla inlägg under januari 2012

Av Madeleine Törnqvist - 27 januari 2012 19:35

Hej!

Den här veckan har jag inte hunnit blogga så mkt. Skriver lite nu om vad jag har gjort....


Måndag: Red på ridskolan, fick Doc. Det gick ganska bra... 


Tisdag: Kommer inte ihåg...

 

Onsdag: Hade engelska prov...

 

Torsdag: Red Tarracas

 

Fredag: Matte prov...


 

Får vara lie mer aktiv i helgen :)


 

Min lilla SÖÖTIS   ;D

Av Madeleine Törnqvist - 21 januari 2012 21:11

Jaha nu snöar de igen.... Vi får se hur länge den stannar, hoppas att det är vitt ett tag till iaf :)

Lollo ska sova över här med Becka och jag ska bara chilla.

Kommer inte på mer att skriva om så här är lite bilder.....


       

Av Madeleine Törnqvist - 21 januari 2012 10:43

Heej!

Igår så var jag , Becka och grannen i simhallen det va kul! :) , 

                                      efter de så var vi och åt kebab sen så åkte vi till Mcdonalds och åt glass.  


Idag så ska vi på kalas. :)

Sen så vet jag inte vad jag ska göra mer idag, förutom att va hos hästen och fixa där,

kanske att jag ska rida jag... vet inte riktigt, det beror på vädret. Det är så himla hårt i marken.... :(



Av Madeleine Törnqvist - 20 januari 2012 22:29

Mina mål med Disan 2012 är att.....

 Få henne i den kondition som hon hade innan hon blev skadad

Bygga upp henne rätt

Få henne i tävlings form till slutet utav detta året


Ja mer kan jag nog inte säga om mina mål, för jag vet ju inte hur lång tid det tar innan hon kan vara med

på träningarna igen....

 
 
Av Madeleine Törnqvist - 20 januari 2012 07:12

Snart är det helg igen.

Idag så ska jag, Becka och den bäste grannen åka till simhallen. Det kommer bli roligt.   :)

Och grannen sjutsar oss till skolan, Guuuutt!!!.


Ja det var väl allt jag har att skriva om som jag kommer på.......  ;)

Av Madeleine Törnqvist - 19 januari 2012 22:49

Jaha....

Idag så har jag inte gjort nått specielt i skolan men vi va i kalmar.....

Mamma fixade håret på en salong där vår bäste granne praktiserar ( venne hur de stavas...) men iaf medans hon var där gick Becka o jag på stan. Vi va på kvasten och braonen, sen blev vi fika sugna så då gick vi till Mcdonals och tog varsen mjukglass. Sen gick vi till mamma och då va hon klar och vi sjutsade vår granne till nybro där hennes bil stod.

På kvällen gick vi en runda och efter det så hjälpte grannen oss med läxorna. 

Nu är klockan mkt så jag måste väl lägga mig nu men vi har sov morgon imon, vi börjar vi 10.40  Chill !!  :)


GOD NATT PÅ ER ALLIHOPPA!!! :)





Av Madeleine Törnqvist - 18 januari 2012 20:42



 

 

Tävling hos Sara!
Skulle verkligen inte var fel med detta!!
 
 

Av Madeleine Törnqvist - 17 januari 2012 19:54

Heej!

Igår bloggade jag inget pga att jag hade inte tid, så skriver nu vad jag har gjort.

I måndags så red jag på ridskolan, jag fick Cline.

Va i stallet och fixade där, och va i skolan ...


Idag så va jag i skolan vi harde våran matte lärare på tyskan och tittade på sagor på svenskan.

Jag, Becka och grannen gick vår kvällsrunda och Becka longskerade Tarracas innan vi gick vår runda.




Presentation


Hej! Jag heter Madeleine Törnqvist och gillar hästar och det kommer min blogg att handla om.
Jag har ridit i ganska många år. Jag fick min första ponny när jag var 6 år gammal och 2010 köpte vi Dis och det är hon som jag tävlar på. Följ mig och min ponn

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Super bra
 Bra
 Hyfsad
 Ok
 Tråkig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards