Dressyrryttarenmadde

Alla inlägg under januari 2012

Av Madeleine Törnqvist - 15 januari 2012 17:49

I helgen har jag inte hunnit med att blogga....


Så skriver lite nu om vad jag har gjort i helgen.....


Fredag: Fixade i mitt ny tapetserade rum och va med Emelie.

 

Lördag: Var på IKEA och köpte lite möbler: en garderob, ett nattduksbord, en hylla och ett skåp, och byggde ihop nästan allt förutom skåpet och hyllan.

Red ut på Gaski barbacka med Flican.  :)

Va i stallet.

 

Söndag: Va i stallet och fixade där. Mormor och Morfar kom med sin hund,

 så Becka (min tvilling syster) och jag gick en runda med Ninja och Julle (Mormor och Morfars hund),

och så ringde jag Flican om hon ville följa med och gå, för att de va hundvakt, och de ville hon och hunden.


 

Flican och Gaski :)


Av Madeleine Törnqvist - 13 januari 2012 18:24

Såå himla härligt med helg, och jag har fått mitt rum fixat så det är nya tapeter och

imon ska vi till IKEA och titta på lite möbler.    


 

Av Madeleine Törnqvist - 12 januari 2012 16:15

Ush!, vilket  tråkigt väder det är idag det bara regnar och blåser. 

Jag tänkte rida med Flican idag men tycker att det inte är mitt roligt väder att rida i,

och det blir mörkt så fort.


Guut med fredag imon, redan en vecka i skolan!!   

Glöm inte fredag den 13:e  ....


 

En bild på Disan förra vintern 

Av Madeleine Törnqvist - 11 januari 2012 20:33

Tack alla som har tittat på min blogg det är ett nytt rekord!!!   

Glöm inte att vara med i omröstningen! ( i menyn  till vänster )

Av Madeleine Törnqvist - 11 januari 2012 15:26

Ännu en dag i skolan. Det var skit tråkigt, specielt på skolans val...

Vi hade en lärare som är skit sur och svor i varannan mening.


Idag så vet jag inte om jag ska rida eller inte, jag får se...

Jag är så himla förskyld  :(

Jag ska iaf gå bort till stallet och fixa där.  


Av Madeleine Törnqvist - 10 januari 2012 17:14

Ja då var det andra dagen i skolan....


Igår red jag på ridskolan. Jag fick Cline.

Idag så ska jag titta på när Flican rider på ridskolan.


Av Madeleine Törnqvist - 8 januari 2012 10:42

Hur gammal är du?: 13 ska fylla 14

Längd?: 162cm

Hår färg?:  brun

Ögon färg?: grön /blå

Galsögon eller inte?: glasögon

Hur många hästar?: 1 som vi äger , 1 som vi hyr

Hästar i stallet?: 2

Stan eller landet?: landet 

Gård eller inte?: Gård

Favvo färg?: vit

Bästis?: Felicia

Favvo mat?:  Tacos

Finsate hästrasen?: Welsh / Frieser

    

Av Madeleine Törnqvist - 8 januari 2012 10:37

Imon är det skola.....


Jag gillar skolan sudär mkt men man får stå ut. Idag tror jag att jag ska rida ut på min systers hyr häst.


 

Tarracas 

   


Presentation


Hej! Jag heter Madeleine Törnqvist och gillar hästar och det kommer min blogg att handla om.
Jag har ridit i ganska många år. Jag fick min första ponny när jag var 6 år gammal och 2010 köpte vi Dis och det är hon som jag tävlar på. Följ mig och min ponn

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Super bra
 Bra
 Hyfsad
 Ok
 Tråkig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards