Dressyrryttarenmadde

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Madeleine Törnqvist - 26 februari 2012 09:40

Heej!

Har precis varit i stallet och mockat och fixat. Gjorde det lite extra fint för att

idag kommer också hon som ska hämta Beckas kanin.   


Det blåser inte så mkt idag som det har gjort de andra dagarna. :)

Ska nog gå två gånger med Disan idag och Becka ska rida Tarracas i skogen.

Får nog börja banta henne tills jag ska börja rida henne.   


Imon är det skola.....

Vill knappt tänka på det, jag vill har längre lov!!!

Men man får väl bara gilla läget och vänta tills nästa lov kommer.

Vi ska ha ett NO prov nu efter lovet, engelska v.11 och ett matte prov.

Men det kommer säkert att bli fler prov....



Gjorde ett litet schema till Disan för skojs skull:

Mån: Becka

Tis: Madde

Ons: Madde

Tors: Madde

Fre: Madde

Lör: Madde

Sön: Madde


Jag och Dis i sommras

   

Presentation


Hej! Jag heter Madeleine Törnqvist och gillar hästar och det kommer min blogg att handla om.
Jag har ridit i ganska många år. Jag fick min första ponny när jag var 6 år gammal och 2010 köpte vi Dis och det är hon som jag tävlar på. Följ mig och min ponn

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Super bra
 Bra
 Hyfsad
 Ok
 Tråkig

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards