Dressyrryttarenmadde

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Madeleine Törnqvist - 29 mars 2012 19:14

Heej!

I veckan har jag inte kunnat blogga på mkt

I måndag var va inne med Dis på ATG. Vi får troligen börja skritta på henne om en månad.  


Idag så gick jag med Disan. Vi gick blåbärsrundan.

När vi nästan hade gått klart rundan och var påväg hem så mötte vi en som gick och viftade med en pinne.

Hon häörde inte oss så jag smackade en gång. Då vända hon sig om och började gå saktare och titta på oss samtidigt.


Jag sa: Hejhej

Hon svarade: Hallo

Min första tanke var: Nej inte en som talar engelska

Hon frågade: Can I touch?

Jag: Yes

Hon: do you have lessons

Jag fattar inte vad hon säger så jag säger: Yes....

Hon: do you have lessons

Jag Yes....

Hon: Can I take one?

Då fattar jag att hon vill rida för mig på Dis.

Jag: No, In Nybro they have

Hon: In Nybro

Sen så tittar hon med en lite mindre glad min.

Sen så frågar hon mig: you only train the?

Jag: Yes, It is my

Hon: Okey

Jag: Byebye

Hon: Bye, Tack så mycket.



Min dag har varit lite CP

  

Presentation


Hej! Jag heter Madeleine Törnqvist och gillar hästar och det kommer min blogg att handla om.
Jag har ridit i ganska många år. Jag fick min första ponny när jag var 6 år gammal och 2010 köpte vi Dis och det är hon som jag tävlar på. Följ mig och min ponn

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Super bra
 Bra
 Hyfsad
 Ok
 Tråkig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards